Achizitie sistem desktop complet

Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Denumirea achizitie: Achizitie sistem desktop complet
CPV: 30213300-8 – Computer de birou (Rev.2)
Descrierea contractului: Achizitie sistem desktop complet cu urmatoarele caracteristici minime: -Intel Core i3 3220; – RAM 8 GB -HDD 250 GB ; -Windows 10 PRO 64 biti; -3 Ani Garantie; -Monitor 22 inch FHD, , Rezolutie minimă 1680*1050; -Tastatura + Mouse cu fir, USB
Valoarea estimata fara TVA: 1550
Conditii contract: Garantie 3 ani. Termen livrare:21.03.2018. Plata prin Op, in maxim 60 zile.
Conditii participare: Operator economic trebuie sa fie inscris la Registrul Comertului-modalitate de indeplinire: prezentare CUI. Operatorii economici vor prezenta fisa tehnica a produsului.
Criterii adjudecare: Pretul cel mai mic cu respectarea caracteristicilor minime mentionate
Termen limita primire oferte: 16.03.2018
Informatii suplimentare: Operatorii economici interesați vor publica în catalogul electronic SEAP ofertele pentru furnizarea produselor într-o poziție purtând numele: ”Sistem desktop complet Primaria Mizil, conform anunţ publicitar nr. xxxx [se va trece numărul pe care îl va avea anunțul în SEAP]”, cod CPV: 30213300-8 Computer de birou (Rev.2) pana la data de 16.03.2018 inclusiv.

Prin prezenta vă facem cunoscut că în urma evaluării ofertelor depuse în urma anunţului publicitar nr. 160460 în cadrul procedurii pentru achiziţia unui sistem desktop complet , având ca şi criteriu de atribuire preţul cel mai scăzut în conditiile respectarii cerintelor minime prevăzute în anunţ, oferta declarată câştigătoare este oferta firmei ROSERVOTECH S.R.L., cu o valoare ofertată de 1.394,65 lei fără TVA.